محل لوگو

صندلی محصلی چوبی | صندلی دانشجویی| صندلی آموزشی


صندلی محصلی چوبی | صندلی دانشجویی| صندلی آموزشی

فروشگاه اینترنتی قصرچوب تولید و ارائه کننده انواع صندلی محصلی چوبی در طرح ها و مدل های متنوع متناسب با نیاز شما مشتریان گرامی می باشد. انتخاب و استفاده از صندلی آموزشی مناسب و استاندارد بسیار مهم است زیرا استفاده از صندلی آموزشی غیراستاندارد موجب ایجاد اثرات زیان بار در دانش آموزان و دانشجویان مانند: عدم تمرکز ذهنی ، ایجاد خستگی ، کاهش میزان یادگیری و به وجود آمدن ناراحتی‌های جسمانی و همچنین ایجاد صدمات در طول زمان می شود. خیلی ها به این نکته توجه نمی کنند که طراحی صندلی آموزشی برای پسران و دختران باید متفاوت باشد زیرا توانایی بدنی و همچنین وضعیت بدنی آنها با هم متفاوت است.

وجه مشترک صندلی های آموزشی در این است که قسمتی زیر دست فرد قرار میگیرد که برای قرار گیری کتاب و لوازم اوست.

صندلی دانشجویی با ساخت ساده و کاربردی است که در هر مکان آموزشی می‌تواند به کار آید. دسته تحریر این صندلی قابل باز و بسته شدن است و در زیر قسمت نشیمن یک طبقه برای قرار دادن کلاسور، کیف و یا وسایل دیگر، قرار دارد.

اسکلت این صندلی آموزشی، پروفیل ۲۰ در ۲۰ است. کفی، پشتی و دسته تحریر از ام دی اف ۱۶ میلی متری دو رو ساخته شده‌اند. رنگ بدنه کوره‌ای و استاتیک بوده و جوش‌ها بسیار مقاوم هستند و نمی شکنند. این صندلی های محصلی را می‌توانید به تعداد زیاد روی هم قرار دهید تا جای زیادی را اشغال نکند. پهنای دسته تحریر ۳۰ سانتی ‌متر است. ابعاد کفی ۳۸ در ۴۰ سانتی متر بوده و از زمین ۴۴ سانتی‌متر ارتفاع دارد. به طور کلی این صندلی محصلی ۵۰ سانتی‌متر فضا را اشغال می‌کند. این صندلی دارای قسمتی برای نگه داری وسایل و کتاب کاربر می باشد که این باعث ایجادفضای آزاد بیشتری می شود.

قصر چوب ارائه دهنده تجهیزات اداری و انواع مبلمان آماده ثبت سفارشات شما مشتریان گرامی از هر نقطه ایران عزیز می باشد.

  انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 75

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما